czwartek, 26 czerwca 2014

Wstęp

Jako pierwszy post oczywiście krótkie wyjaśnienie na temat powstania tego bloga. Jakiś czas temu, w związku z poziomem artykułów publikowanych na łamach niektórych portali informacyjnych, postanowiłem stworzyć bloga z własnymi przemyśleniami na temat aktualnych wydarzeń. Nie chodzi tylko o te polityczne, ale też sportowe, rozrywkowe, społeczne etc. Większość dostępnych artykułów jest w zasadzie bardzo lakoniczna i często wręcz kopiowana z drobnymi tylko zmianami z innych źródeł. Nie rzadko pojawia się mnóstwo artykułów dotyczących tego samego tematu, w których kilka początkowych zdań odnosi się do właściwej treści nowego tematu, natomiast reszta tekstu jest przypomnieniem całej sprawy, tylko po to aby uzyskać odpowiednią objętość. W związku z tym, iż staram się mieć własne zdanie na temat różnych wydarzeń, afer, skandali czy nawet zachowań, które nie koniecznie jest zgodne z tym co jest szeroko dostępne, pomyślałem, iż warto się nimi podzielić. Będę się analizować pod różnymi kątami komentowane wydarzenia. Z jakiego powodu blog powstał akurat teraz? Z reguły jestem dość leniwy i tak się złożyło, że akurat w ostatnich dniach skończyły mi się wymówki, które opóźniały ten start. Okazuje się jednak, że moment nie jest najgorszy bo jak się okazuje jest co komentować. Zapraszam zatem do zapoznania się z moimi własnymi komentarzami. Być może Ty też masz podobne zdanie, albo wręcz przeciwnie, zupełnie się z nim nie zgadzasz. Zawsze możesz mnie o tym poinformować w komentarzu pod wpisem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz